Ha a megrendelés leadását követően nem érkezik meg a visszaigazoló levél

Ha a megrendelés leadását követően nem érkezik visszaigazoló levél emailben, kérem ellenőrizze az alábbiakat:

1. Pontos email címet adott-e meg a regisztráció során? 

2. Lehetséges, hogy levélszemétként érzékeli az email szolgáltató a levelet, így érdemes a SPAM mappát is ellenőrizni, hogy nem került-e oda.

Az alábbi elérhetőségen kereshetnek bennünket megrendelésekkel kapcsolatban:

Telefonszám: 06 27 548 150

Email: rendeles@bahamas.hu 

Kapcsolatfelvétel - RENDELÉSFELVÉTEL

A webáruházban történő vásárlással, a megrendelési és szállítási részletekkel kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az alábbi elérhetőségeken fogadjuk megkereséseiket:   Tel: +36 27 548 150 ...

Mikor kapom meg a megrendelt árut?

A webáruházban történő vásárlás során a KASSZÁBAN megtalálható az átvétellel kapcsolatos információ. Itt lehet a szállítás napját is kiválasztani a felkínált lehetőségek közül, valamint ...

Adataim módosítása

A megadott adatok módosítására a   (személyes) menüpontban van lehetőség  Adatlap mezői: CÉGEK felhasználó név, email cím, vonalas és mobil telefonszám, fax szám, számlázási név, számlázási cím ...

Információk a kiszállítással kapcsolatban

A webáruházban leadott megrendeléseket a BA-HA-MA’S Kft szállítja ki. A webáruházban a vitruális kosárban található átvétel részleteinél található a szállítási határidő választó mező, amely a ...